9.8.09

Kryptonite aku adalah lamb

biar kuat camne sekali pun. semua orang ada kelemahan masing-masing. cuba tengok superman. bley terbang laju-laju. lawan dengan 15 orang jahat macam cerita tamil. bley angkat besi berat. tapi pantang dekat je dengan kryptonite. lembik macam sotong. gila potong stim tol la. tsk.

kalu superman lembik dengan kryptonite. kryptonite aku pulak adalah lamb. waaa.. pantang jumpe. dan dan lutut lembik. macam cinta pandang pertama. gile. huhu. kira aku memang takle tolak la lamb lanie. aku sekarang ni dalam fasa gila makan lamb. dulu gila makan dark chocolate. sekarang.. lamb. hmm. memang tak masuk langsung tapi dua-dua sedap sial. slurpp~

hmm. tak sangka kambing busuk yang aku tengok tepi jalan tu sedap rupanya. haa. patut pun ada peribahasa ' dont judge a book by its cover'. memang tetap la beb. tu la. senang sangat kalu nak culik aku. kasi je lamb. aku pantang overdose. terus mabuk. takyah minum arak-arak ni. eh jap.. kalu aku mabuk makan kambing. apakah kambing tu haram bagi aku?. errrrr.. abaikan. abaikan.

oh kambing. kenapa kamu sangat sedap. aku ingat bila dah dewasa nanti. aku nak wat bisnes la. siang aku jadi lecturer. malam aku ternak kambing. macam menarik. oleh itu. siapa-siapa nak beli kambing dalam tempoh 10 tahun lagi. jangan segan-segan kontek aku ye.

mbekk mbekk.

No comments: