23.7.12

Kini berdua

ferman. seorang pastry chef berjaya. dan juga sepupu aku. 

serius lama gila tak ketemu. asyik kerja oversea aje. dari dubai ke maldives ke seychelles. hm. gila bapak bes. agh. aku jeles. 

ah takda takda. kerja lah jauh mana sekali pun. tiba seru aku kawen nanti. ko wajib pulang bikin kek sama aku. haha.

dan tetibe. man pulang ke malaysia. kawen katanya. terkejut jap aku. tapi aku restu je. cewah ayat. huhu.

kawen sama orang indonesia. mietha dari yogyakarta. bagus lah. ferman pun memang separuh indon. abang smua nikah orang sana. maka. bertambah la suku sakat ku di indon. caya lah! dan tadi. 

iftar dan mini kenduri.

di rumah mama yuih. khas untuk keluarga saja. kurang 40 orang. sangat lah intimate. semata untuk perkenal ponu. man dan mietha harus pulang kerja di macau minggu depan. 

memang riuh gila lah. good food. good people. what else can we ask for?

kepada ferman dan mietha. selamat pengantin baru. smuga smua nya sukses di macau. jumpa kamu di sana nanti ya. ameen. *amek peluang je* haha.

[ ferman. sheena. mietha. sarah ]

No comments: