19.7.12

Pekerja paling cemerlang


arini. aku ponteng kerja demi layan batman dark knight rises di mbo ampang. 

terbaek lah!

serius lama aku tunggu cite ni. sekali insider cakap kuar hari khamis. terus sujud syukur okeh. mana tak nya. hari kerja. takyah beratur panjang tahap menguji keimanan. fuhh lega.

dan hari kames punya pasal. pi mbo jam 1430. tengok tayangan jam 1440. dan ah kurang 20 orang dalam wayang. oh nikmat. tapi dalam nenikmat. gangguan mental tetap ada. 

mamat sebelah aku bising gila kot. bunyi sms memanjang. kaco konsentrasi aku je mau tatap bakal suami, batman. ugh. las las. aku sound tepek je. pueh hati aku. haha.

pape pun. batman 3 memang bes gileeeeer. untuk aku lah. memang ending trilogi yang sangat mengancam. jalan cerita superb. pelakon hebat. dah ah ada elemen sedih. menitis gak lah air mata jantan aku neh. nasib pandai cover. heh.

lepas abes wayang. terus ke kedai hindu layan idli. dah lama aku mengidam kot. bila dapat. masyaAllah. sedap tahap dewa. terus kuar unicorn atas pelangi. ok tipu. haha. tapi sedap lah. yums.

sesungguh nya. arini adalah hari yang sangat bes. tak sesia aku ponteng kerja. haha. 

No comments: