6.1.13

Bertemu jua akhirnya

hampir 3 purnama. ketemu jugak akhir nya aku sama anak epahadi, cik hanini.

lama siot aku tunggu. mana tak nye. epah asyik lepak ipoh. aku plak takda masa mau ke ipoh.  sabtu kerja. hm. sabo je lah. tu bila khabar angin epah dan nini balik pd kedengaran. aku dengan pantas terus melawat. semangat tak semangat. ok epah sila terharu. haha.

disebabkan aku blur apa nak bawak. aku las las borong ayam kfc 16 ketul. walhal 3 dewasa je. aku dengan bijaksana terkira nini sekali. 4 ketul sorang. dah ah budak tu baru berapa bulan. mengong tol lah. huhu.

lama siot aku melepak. memang tak sedo diri tol. tak rereti mau pulang. siap makan dinner bagai. teramat tak senonoh. tapi takpe lah. 27 tahun sekali je. dan janji perut kenyang. bila hati kenyang? hati pun senang. bila hati senang? jiwa pun tenang. bila jiwa tenang? ok ok dah. cukup. haha.  

menurut sesi mengusha aku. dipahamkan. serius buas budak nini ni tido. tengok gaya. macam ikut ayah *ayat kontroversi*. iye iye je aku. haha. tapi tengok gaya macam ye je. sebab aku pernah tido setilam sama epah. sopan siot. camne dia lena. camtu la gak la posisi time bangun. riso siot. ingat dah keras ke apa. huhu.

nini pun macam banyak akal. ada je strategi baru. besar kang bley jadi pengerusi MLM. tetibe. heh. haish. jumpa gak budak nini ni akhirnya. walau aku tak masuk dengan budak. bila aku dukung nini. terus tido okeh. aku tak pepasal terus teriak dengan kehebatan mendukung aku. peh. empuk sangat kot aku ni. haha. pasni mampu buat duit. caj satu dukung rm5. satisfaction guaranteed. haha. 

pape pun. selamat datang nini. smuga jadi budak yang baik. jangan ikut jejak langkah mak ayah dikau. rosak.. rosak yang amat. hehe. love u epahadi :P

[ nini cokelat celup.. celup celup]

No comments: