12.1.13

Makan. Borak. Gembira.


ini cik kin kin. teman seperjuangan sejak matric. benl murtad. dan bakal isteri orang. 

setelah lama sudah tak ke temu. jumpa gak akhir nya untuk sesi makan sambil gosip. yeay! ikut kan. dah lama pakat. tapi memasing sibuk. sorang peguam. sorang cikgu. ada je benda harus bikin. jadi gak akhir nye. phew.

jumpa di ampang point dan patut makan area tu je. tapi sebagai minah ampang. aku dah muak tengok restoran kat ampang okeh. terus drift pi bangsar. rajin tak rajin. huhu. dan macam biasa. aku bawak kin kin ke chef & brew. yums.

2 minah. 5 lauk.

peh. macam tak makan sepurnama. aku serius kagum dengan kin kin. orang kecik. tapi lapo kalah jin okeh. dia sorang 3 lauk. siap ngadu masih lapo. walhal serving agak besar kot. konfem ada cacing neh. heh.

lepak dalam 4 jam gak lah. sampai kejang mulut aku borak. tabah. tapi mana tak nye. dedua pakat update kisah hidup memasing. kalu tukaq jadi buku. mampu jadi trilogi. panjang tak panjang. huhu.

makan malam ni. cik kin kin belanja. chait. kalu lah aku tau. eawal dah order steak dan white wine. hehe. but yeah. terima kasih cik kin. merasa gak aku duit bujang ko. tu pasal makan sedap laen macam je. kehkeh.

pape pun. tahniah kin kin. jadi gak tunangan orang. dan insyaAllah istri orang plak pasni. haish. apa ke malang jejaka itu. haha. kalu takda aral melintang. jumpa di kenduri alor star. woot woot.  

No comments: