25.1.13

Yeah... lagi... lagi...

dia: sarah. students really like u.
aku: huh? sure or nooooot?
dia: seriously. they really puji u lah.
aku: maybe they're being sarcastic miss shamala
dia: no.. no.. i know one if i see one.
aku: hmm. interesting. one of life mysteries.

cewah ayat kau sarah. macam kool gilas. walhal dalam hati. mak aih. siap joget para para sakura okeh. ooh suke suke. 

tapi hakikat nya. aku pun muskil sebeno nye. aku selalu kene tegur dengan rakan sekerja. kata aku tak formal. lepak sangat. bajet american style lah. hoho. 

dah ah kuat ngarut dalam kelas. ramai student cakap aku pelik lagi aneh. tapi datang gak kelas. hm. misteri nusantara sungguh lah. 

dan baru dapat tau. attendance kelas aku sangat superb banding kelas lain. bebudak smua pakat datang exam dan hantar smua assignment. sampai mr. ala pun takle trime. bley plak dia terkejut tengok report kelas aku. pundek. haha.

hm. nak kata aku kasi nasi kangkang. mau kejang aku mengangkang untuk 100 budak. haha.  pape pun. trimas anak anak didikan ku sebab rajin datang kelas. puji lah saya lagi.

yeah.. puji lagi.. puji manyak manyak lagi.. bwahaha.

1 comment:

liyana said...

Ko mmg best kot ngaja..based on ur presentation ms blaja dulu,aku yakin ko hebat!!hehehe..keep up the good work sarah!!