21.1.13

Zaggora

sebulan lepas. aku wat gila beli suar aerobik zanggora dari groupon. selalu nye aku borong voucher aktiviti lasak je. ni kali pertama aku beli produk. tu pun lepas nekad mau hilang kan baby fat (baby lah sangat. haha) sempena azam baru.

harga asal: rm280    harga groupon: rm145

takda lah murah mana. tapi selepas baca review dari pelbagai pengguna. layan kan je lah. kalu tak menjadi. tobat aku pakai suar ni lepak umah. kasi berbaloi cket rm145 aku. hehe. 

dan sebulan sudah. sampai gak zanggora aku dari uk akhir nye. yeay! dan sebagai insan rakus. aku terus pakai. mak aih. gila pink. tapi pedulik ah. yang penting. aku mau tengok menjadi ke tak suar ni.

maka aku pun wat lah sesi belly dance selama 30 minit. semangat tak semangat. hehe. okeh. terlalu awal untuk aku kasi review tapi macam berkesan je suar neh. 

aku selalu je wat belly dance dalam bilik. memang berpeluh lah. tapi bila pakai zanggora. mak kau. berpeluh tahap mampu perah baju kot. serius terkagum. ingatkan pakai suar. peluh kat bahagian tertentu je. tup tup. satu badan okeh. huish. serius magik.

pape pun. aku akan cuba pakai selama 2 minggu dulu. heharap badan jadi macam beyonce pastu. tetibe. haha. yeay yeay zanggora.

No comments: