28.1.13

Cepat sembuh cepat


ini mak tok.
selaku nenek saya.
dan insan paling kool se-universe.

tadi. waktu tengah bekerja dengan penuh dedikasi. dapat berita kata mak tok masuk hospital. sentap jiwa dan raga kejap.

lepas sesi soal siasat ibu sendiri ala ala sherlock holmes. aku dapat info. mak tok kene minor stroke kata nya. tapi mak tok dah sedar dalam hospital. dia okeh. bak kata dia lah. 

aku bukan bley kalu tak tengok sendiri. maka. lepas kerja. dengan pantas terus drift balik ampang. nasib aku takle terbang. kalu tak. peh. mau terkejut warga malaysia. tetibe. haha.

sesampai je ampang. phew. lega. Alhamdulillah sesangat. mak tok memang agak ok. walau tangan bengkak seribu kene amek darah. dan jalan pun slow sebab doktor masuk tiub merata. sian nenek aku. tapi takpe. janji akan pulih pasni.

dan takpe. sebab aku tau mak tok wanita tabah. macam cucu dia sorang neh. haha. sempaaat. tabah. 

pape pun. smuga mak tok cepat sembuh. ameen.

No comments: