15.6.13

Dua benda paling aku chenta

pertama. keluarga.
kedua. makanan.

dan arini aku dapat kombinasi kedua nya. terbaek.

sempena hari jadi kakak aku ke tiga puluh satu. kami sekeluarga pakat makan besau di rakuzen, dutamas. siap amek bilik private lagi okeh. exclusive abes. memang sesuai lah dengan angka 31. heh.

dan seperti biasa. oder bagai nak rak. ingat kan datang pinggan kecik. sekali datang. amekau. ternganga. banyak siot. neh bukan japanese portion. ni raksasa portion ni. dan lah smua pakat oder daging. abes pakat overdose. 

nasib baik lah kami sekeluarga raksasa jugak. karnivor berjaya. dalam slow and steady. abes lincin gak akhir nye. fuh.. hebak hebak. huhu.

[ rakuzen baybeh! ]

[ ayah dan amin ]

[ sheena, sarah dan mama ]

[ salad ketam ni serius sedap nak mampuih ]

[ tak tau nama tapi marvellous jugak ]

[ main dish aku yang mampu bikin darah tinggi. tetap menawan ]

abes makan. smua pakat takle jalan. gila semput. tapi setelah menabahkan diri. smua pakat ronda dutamas. konon nak kasi makanan hadam lah. tak sampai 15 minit kendian.

aku dan amin makan ais krim roti. 
sheena, ayah dan mama pekena kopi starbuck.

gila lah! perut apa neh? sah sah ada koloni cacing. ayayai. tapi takpe. selagi upaya nak makan. makan. kerna bak kata orang tetua. 

gendang gendut tali kecapi. 
kenyang perut hati happy.

No comments: