10.6.13

Pesta muda mudi

lokasi: gombak
insan: sarah. sheena. shan. nurul. sara. azreen. 
sempena: baby shower nurul
tema: hipster

arini. aku dijemput ke satu pesta keramaian. baby shower. bukan pesta mandikan bayi tau. tapi pesta meraikan bakal ibu. dan ibu hot tersebut adalah

nurul (tepuktepuk)

masa aku sampai. serius kecoh gila. mana tak nye. smua dok sibuk bikin dekorasi. dengan belon nye. papan mesej nye. memang cute gila lah. smua tema hipster baby. walau pun aku kurang gemar hipster dan bayi tapi setting keseluruhan teramat lah chumel. thumbs up!

bukan setakat tuh. siap ada meni pedi okaaaay. kelass kau jah. dah lah aku tak pernah wat benda alah tuh. sekali dapat. amekau. terus warna warni kuku kuku gua. haha. 

bab makan jangan cakap. peghh. sedap tahap dewa! majoriti pakat di oder dari kawan. sumpah marvellous. ni baru masak dari hati nama nye. layak dapat medal kekawan aku smua. bangga aku ada kawan berbakat separa terpendam camni. 

[ tup tup baby girl. slumber je tersilap jantina. haha ]

[ personalised message board dari kami untuk mommy nurul ]

[ bahagian faveret aku. aumm ]

 [ tengku sara. sheena dan shan yang abes hipster ]

[ jari disko dan aku yang konon nya hipster. hm. boleh lah ]

event ni serius intimate. walau tak ramai. tetap bes. smua lepak gila kot. borak. makan. gelak. pedi meni. makan. dan begitu lah seterusnya hingga 4 jam kendian. memang produktif abes. sesedar. makanan abes kot. ganas sungguh lah.

pape pun. smuga smua nya berjalan lancar kak nurul. ameen. 

No comments: