5.6.13

Kami dan teh


tadi. aku dijemput usman, selaku teman serumah mahfuz untuk ke rumah. mau hidang aku teh bunga raya kata nya. kebetulan aku memang dalam laluan pun. alang alang kan? rezki usah ditolak. lagi pun. bukan slalu orang mau bikin teh bunga raya.

dengan semangat nan jitu. sampai lah aku di destinasi. flat sebelah lrt melati. sesampai je di parking. mereka pakat jemput aku. peh. rasa macam ada bodyguard okey. gila bes. serius tak sesia aku datang. layan tetamu bak royalti. kena kerap datang camni. heh.

aku memula niat mau singgah tak lebih 20 minit. pas barang. amek barang. minum teh dan pulang. sekali start borak. amek kau. tersangkut lebih sejam kot. fail sungguh lah. usman bukan setakat hidang teh. siap bawak aku tour serumah kot. abes smua bilik dia tunjuk. tak pepasal aku tau layout rumah mamat neh. sabo je lah. 

borak punya borak. hampir setengah jug gak lah aku balun. serius sedap air tangan mamat neh. haha. bukan setakat tuh. usman siap nak bungkus air kat aku. haish. perli ke apa neh? hehe. 

tengok shiok sok sek. tetibe mahfuz suh pulang. aiseman. potong tol lah. emosi gak aku memula. sekali usha jam. hm. memang patut dihalau pun. dah jam 1 pagi kot. haha. memang dasar tak sedo diri tol lah. kene plak harus balik mantin. urgh. pengsan. 

pape pun. mekasih usman dan mahfuz di atas layanan tip top anda. lepas ni. sila lah hidang air teh lagi. heh. 

No comments: