29.6.13

Pertemuan

ketika sedang melepak di giant nilai. tetibe. telefon bunyi. hm. sapa plak sms neh? amek phone. usha. dan berdebar.

dia: when will u finish work?
aku: actually am done with work
dia: how busy are u?
aku: im superb at finding time for something. why?
dia: if u are free i may visit u today

lepas perbualan terhenti. jiwa terus meronta liar. ecewah ayat. macam haram. haha. tapi serius. aku berdebar gila. mana tak nye. ex-bf aku mau ketemu.

lokasi pertemuan. ktm nilai. 

dalam jam 1730 kami ketemu. sedikit awkward dari pihak aku. sebab aku berdebar kan? aku bukan bley nervous sangat. kalu tak muntah. cakap tak berhenti. dan kali ni. option 2. nasib baik. heh.

kebetulan dia kelaparan. aku pun bawak lah pi restoran aunty aini. konon nak perkenal makanan asli nogori. walhal tu je spot aku tau. huhu. tapi serius macam tak sesuai.

mana tak nye. lokasi romantik abes. siap ada candle light bagai. silap lokasi tol. dah ah dia siap letak lauk kat pinggan aku. terus konflik dalaman aku okeh. haish. lemah sungguh diri ini. tsk.

lepas makan. aku siap bawa dia pusing pekan mantin. teringin mau tengok lokasi aku menetap kata nya. aku tunjuk lah ofis dan kawasan perumahan aku. abes satu pekan kami tawaf. semangat tak semangat.

dalam 2200. aku anta dia ke station erl kota warisan. dalam perjalanan ke sana. aku terlanggar bump. sumpah tak nampak. dan aku tanpa sedar pegang tangan dia. oh fcuk. dia wat rileks je. aku pun wat rileks walhal... adoyai. dem awkward. 

ntah lah. masa tengah drive balik umah sesorang. rasa hepi pun ye. rasa konfius pun ye. memang mixed feeling abes. adoyai sarah. cekal kan jiwa mu. bukan setakat tu. kami sempat sms dan dia telefon aku dalam 5 minit sebelum dia naik erl. 

sepanjang outing tadi. memacam benda dipikirkan. tapi benda dah lepas tak harus di kenang. nak tak nak. kehidupan harus diteruskan. pape pun. it feels good meeting you just now after everything that happened between us. 

feels extremely good :(

No comments: