8.6.13

Kezutan

tengah bes bes layan youtube. student zambia datang melawat. sedikit terharu dan sedikit terkezut. mana tak nye. sungguh rajin mereka ni. kalu aku? jangan harap nak beboring datang lawat. tido pun shiok. 

sesampai je. smua gadis pakat mai peluk. aku pun terima dengan hati terbuka. bukan apa. sedap siot peluk bebudak tuh. badan mantap woit. hm. ayat pervert gila. mau kene buang keje aku camni. haha 

yang jejaka. aku senyum dan sedikit angguk. abes macho lah tuh. bila tetibe ada orang peluk aku dari tepi. hm. asal macam pelik semacam je ni? tak empuk seperti biasa. ayaaat. haha. pandang tepi. usha. 

nondo.

adoh. babik tol lah. dah ah wat muka stim gila. serius aku dah tak tau nak cakap pe. aku tolak dia cket. nasib paham bahasa. dia lepas dan kebelakang cket. kawan zambia smua pakat senyum. pundek tol lah. 

harus boikot student zambia aku pasni gamak nye. urgh. tulun tulun. masa untuk mandi hadas. haha.

No comments: