20.11.08

Doraemon, aku nak pinjam poket ko sebentar. boleh?

kejap lagi, aku nak pegi kl. mula-mula aku agak seronok sebab aku dah lama sangat duduk rumah tak wat apa. ntah nape, bile aku kemas barang-barang aku tadi, macam tersedih plak nak tinggalkan umah. yer la. aku dah lepak umah hampir 5 bulan. mana tak nye. plus, bila aku aku dah balik kl, memang payah aku nak balik chukai terchenta ni balik. ada je program baru. adoyai. pastu, yang wat aku paling malas nak pi kl ialah perjalanan yang jauh dan memenatkan. walaupun bukan aku yang bawak keta, aku masih x suka. busan. aiseh..

tolong la doreamon. aku mau pinjam pintu suka hati kamu sekejap saja. kamu sayang aku kan? aku janji aku akan balas jasa baik kamu dengan mencari seekor kucing betina yang hot untuk dijadikan teman idup kamu doremon.

sewel

4 comments:

Anonymous said...

oit2.. nk pinjam poket doraemon eh?? chantek gk tuh.. klu dh jmpe ngan doreamon jgn lupe gtau aku.. tingin sgt nk tgk doreamon scr live.. hohoho..(ardique.. :P)

Anonymous said...

ko nak tgk doraemon real life cik syafa?. sanggup ko ek?. doraemon makan org tau.. ahaks..

ainguzzle said...

tersedih? situasi itu wujudkah.

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

wujud.. dalam kamus idup aku.. hehe