18.11.08

Kerisauan yang merisaukan

ok. tadi aku bersms la dengan kawan aku ainul (bukan nama sebenar). topik? macam biasa. pasal kemasukan master bulan disember ni. aku pun tak paham macam mana sesetengah orang ni buat kerja. daripada maklumat sahih dan boleh dipercayai, ada ke patut satu hamba Allah ni sudah lupa nak serahkan sebundle borang kemasukan pelajar ke CPS. dia tahu tak bertapa penting nye borang-borang tu semua?. hmm. aku rasa dia tak paham. sebab tu dia dengan slumber badak nya boleh lupa. nasib baik aku bukan org kuat UIA (bukan nama sebenar). kalau tak, dah lama aku pecat orang camni. yer la. tanpa sedar, dia dah perkotak-katikan masa depan ntah beberapa puluh budak. haram tol la. babi buncit!

babi buncit? ok. tu perkataan aku guna bila aku marah. tertekan. bengang. jangan marah aku mencarut secara umum tapi nak buat macam mana, kemarahan sudah tak boleh dibendung lagi. tsk.

kesimpulan: kalau tak nak susu sebelanga rosak dek nila. tutup belanga.

1 comment:

ainguzzle said...

haha. betul sara. aku pon tak paham sapa yg usung sebhgian dr sebundle tuh...

(pepatah ko macam hebat r)...

tapi apa ke nerakanya utk mereka.