27.11.08

Biar simple tapi berduit dari stylo tapi pokai

rabu. 261108.

arini kakak ak ajak aku keluar ronda-ronda. aku layan je. memang kaki merayap pun. tapi sebelum tu, aku nak pegi cc kejap. nak tengok mail. umah kakak aku takde internet. tsk. ok. mula-mula ingat lepas pegi cc, nak balik umah. siap-siap. dah cun, baru nak pi ronda tapi aku pikir-pikir, malas la plak. pegi terus pun layan gak. tak payah nak ulang alik balik umah dulu. bukan nye dekat mana pun. jadi, sebab nak jimat masa dan minyak, kami pun terus la menuju ke destinasi yang kami sendiri pun tak tau. ikut kata hati je. chewah. ok. kami pakai selebet gile. dua beradik sama selekeh. shirt duduk umah dengan jeans. kakak aku comei sikit. dia pakai cardigan. ahh.. layan je la. kami simple dan sempoi.

mula-mula ingat nak lepak dekat area ampang je. tapi makin lama aku bawak keta, macam makin jauh je kami pegi. sedar-sedar dah masuk kawasan BB. gile jauh terbabas. tiba-tiba kakak aku dapat petunjuk nak belanja aku makan. pehh. hepi siot. pikir sambil ronda, maka sampai lah kami di pavilion tercinta. segan gak memula sebab pakai selekeh gred A tapi pasrah je la. yang penting konfiden. orang dah mula pandang lekeh. mampus korang. aku dan kakak aku maintain muka batu. lantak apa orang nak pikir. disebabkan kakak aku nak belanja aku makan, kami pun mula menghidu kedai makan yang berbau bes. hidu punya hidu, kakak aku ajak pegi Tony Roma. kami pun masuk dengan muka dek nye. orang pun pandang sakan la sebab kami yang selekeh masuk makan kat restoran yang happening. dieorang yang stylo siap pakai shades dalam mall (bangang), makan kat foodcourt je. haha. puas hati aku.

kesimpulan: kebanyakan buku yang bes, cover dia tak bes.

No comments: