1.4.09

April fool

1. Go to "My Pictures" or your Photo Folders in your computer
2. Go to the sixth folder of your photos' folders
3. Go to the sixth photo of that folder
4. Upload it here
5. Describe it
6. And finally, tag six other bloggers and leave a comment in their pages.

ini adalah gamba dua budak busuk [epah & nana] dan aku yang sedia ada wangi. dua budak busuk ini ibarat besfriend aku la. kenal since matric dan berkepit sudah hampir 7 tahun. lama siot!.

fakta menarik:
+ umur : epah [25], aku [24], nana [23]
+ negeri : epah [perak], aku [png+trg], nana [n.9]
+ cos : epah [poli. sc], aku [eng. lit], nana [econ]
+ mahallah: epah [saffiyah], aku [nusaibah+asma], nana [ameenah]

semua benda laen tapi kami tetap besties. ramai orang tanya camne bley terapat. aku pun tak tau. sedar-sedar, budak busuk berdua tu mintak aku ajarkan cara-cara menjadi wangi. sejak tu, kami rapat. tapi orang mcm tak pecaya je hakikat tu. betol weyhh.

ok. gambar ni masa lepak midvalley 2 tahun lepas. kami anjur pertandingan muka sape paling tak menawan. ntah nape aku paling beriya. siot korang maintain muka cun. tapi takpe, aku juara sesi tu. hehe.

hmm. bila tengok pic ni. i mish those good old days. =(

You are tagged:
+ acemafia ;P

+ bunny ekei
+ kak shan
+ sheena baharudin
+ dr. Normala (yeah rite)
+ barack Obama

8 comments:

Acemafia said...

adeh..aku pon kene ke? hahah

ainguzzle said...

wei semek. aku rasa aku tau sesuatu la. since i have no kredit i'l tek u later. hiiiiii

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ace: ko spesel sbb tu ko 1st. ngeh2. wat jgn xwat.. =P

ekei: erk. aku xdelete comment blog la. takde ek?. ko lupa tekan comment kot?. hehe. tp mmg xde comment ko pun akhir2 neh. hmm.

ain: ko tau sesuatu?. apakah itu?. wat suspen jek.

ainguzzle said...

ada r. tempt ni terlampo terbuka (ayat common aku).

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ko kat lab bersama pak tam ke?. wahaha.

ainguzzle said...

neraka berdarah. aku di bilik bersama godaan iblis.

isk. bukan pak tam. kang aku sebut kang. aaa. ko delete lak komen neh. sebut kang. (ugut)

LiYaNa said...

teringin kembali saat kite bertiga bermadu kaseh..haha..when was da last time kite went out ek??juz da 3 of us??

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

nana: ayat ko mcm pelik. aku x maen threesome. haha. dh lama dh weyh. ak pun x hengat dh. ko rasa?.

ain: godaan iblis?. siapakah itu?. kurius plak. hehe. nak ugut plak. nyampah aku. wahaha. sape weh?. ;P