11.4.09

Kami, frappuccino dan jengga

100409. 2015
starbuck jj wangsamaju

kami itu adalah:
aku. sheena. shan. sao. israr.

minuman kami adalah:
frappuccino, macchiato, hot vanilla

hiburan kami ialah:
jengga

lepak starbuck lepas kenyang makan dekat johnnys. duduk. minum. borak. gelak. diam kejap. gelak balik. lepas tu kami pakat main jengga. memang tensi sebab takut benda tu jatuh. memang bes sebab main ramai-ramai. memang bising bile blok kayu tu goyang. but hey, i really haf fun semalam. =]

sao juara keseluruhan. chait. memang ada bakat terpendam jadi tukang kayu. kak shan & israr kalah. israr sebab first timer. kak shan sebab overdose caffein. oleh sebab tu, mereka dimaafkan dan tak kan dilabel sebagai loser. haha. tapi seyes, time main tu, syaitonirojim semua pakat kuar. masing-masing pasang strategi camne nak kacau pihak lawan punye konsentrasi. paling power: sao. memang serious mental. hehe.

aku rasa semua tempat lepak camtu patut sediakan game-game yang merapatkan ukhwah camtu lagi seperti;

+ uno
+ jengga
+ kad: happy family, donkey, old maid etc
+ board game: snake, dam cina etc
+ quiz card

kalu ada, makin kerap la aku lepak tempat camtu. order air kosong sudey. lepas tu lepak berjam. pastu kena blacklist. haha. rakan-rakan, jom main jengga lagi. ketagih plak. hmm

5 comments:

Acemafia said...

dart la beshh.. x pon wii. haha

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

erkk.. manade dart kat starbuck. laen kali angkut sekali. hehe

Acemafia said...

x de ye? abes tu aritu aku maen dart kt mane ek? emmmm...

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

dart?. starbuck?. ko maen dekat umah kot sambil minum kopi cap kapal. mcm starbuck gak cket. hehe

Acemafia said...

ye betoll lupe haisan dalaman rumah aku seakan starbak