11.4.09

Secret admire?

dia: hai. awak sarah kan?. bley berkenalan?.
aku: huh?. sape tu. tak bleh..
dia: nape tak bley?. saya senior awak. awak kat mane tu?
aku: kat arcade jj. tengah main game. bes woo.
dia: main game?. org pompuan mana main arcade. main congkak je.

aku gelak. aku rasa statement dia bangang gile. lepas tu aku cakap babai, nak letak fon. malas layan ah. sebab aku yakin tu bukan secret admire. tu kawan ntah yang mana. sebab aku dah busan kawan aku kacau camtu. baru nak tutup fon;

dia: kakak awak sheena ok?. dia dah minum coke balik ke?
aku: eh?. camne kenal kakak saya neh. sape tuh?.
dia: secret admire. dah nama secret, mana bley cakap.

ada je dia nak jawap. pasrah. tapi aku memang tak jadi tutup fon la. curious gile. lepas tu dia dok kasi info pasal aku, idup aku. betul plak tu. aiseh. tak le jadi ni. mesti mau tau sape tu. aku pun pasang strategi yang tak bes pun.

aku: emm.. sekarang wat pe?. keje ke?
dia: haah. aku melacur. selalu kat hotel 5 star.
aku: huh?. wahahahahahah.

aku rasa dia adalah secret admire (kalu iye) paling interesting pernah aku jumpe. lawak gile. jawapan sangat la random. sekali tu dia tanya aku kat mana, kata nak datang jumpe. aku cuak gak. dia cakap nak jumpa gak sebab kalu tak jumpa maka tak cinta. apa ke bengong gile ayat. hmm. aku suka la orang bengong-bengong camtu. tak busan. lama tu aku start teka nama. semua la salah.

tiba-tiba aku teringat nama 'suli'. kawan aku masa ypm dulu. kenal 3 bulan je. pastu dah tak jumpa 7 tahun. tekaan aku betul weyh. aku terharu gak dia masih ingat aku. tapi siot ah kacau camtu. nasib baik aku tak terpedaya. chewah. aku jawap gelak-gelak. tak gedik. kalu gedik,

bley tercemar reputasi aku weyh. pheww~ lega.

21 comments:

Acemafia said...

pasni, musti ko dah x layan aku.. sedeyy

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

erkk. aku layan nye la. eh jap, apsal nak sedih plak?. hehe

Acemafia said...

sedih laa.. ko ade admire nati, musti aku tidak algi di layan.. hukhukhuk.. kehkeh

ainguzzle said...

acemafia pun admire ko tuh. ngeh3

Acemafia said...

jgn la ckp kuat2.. malu lah i.. wakaka

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ace: blah la ko ace. poyo je. haha.

ain: ada2 je. wek.

ainguzzle said...

loudspeaker:

Acemafia admire kat Sara jugak.
Ehem ehem (betulkan suara)


Sekian. TQ

Acemafia said...

ainnnnn.. (kataku sambil memekup muka dan menggoyang2 kan badan tanda maluu)

ni wat aku nak nyanyi nihh:
wo'o. kamu kemaluann.. opss!!

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ain: ko cilok loudspeaker opis nusaybah ke?. hehe. selamat pulang ke marang. wuwu. nak itot.

ace: sila jgn wat gaya gedik. nak termuak. hehe.

ainguzzle said...

*ain sepak bontot acemafia


sebab gugur bulu hidung aku tengok.

aku pinjam sara. aku da pulangkan semalam kat su

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ain: aku nak report kat rector. ko salah guna barang uia. hehe. oh ya, xyah sepak ace, dia xde bontot pun. lalala

Acemafia said...

ciss.. bontot berotot nih ko kate x de? mcm malik noor ko tauu?

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

otot?. malik nor?. jijik seyh.. haha

LiYaNa said...

jom kite senaraikan secret admire sarah..hehe

1)ace
2)pak tam
lg...?

Acemafia said...

oit oit.. awat name aku naek dulu? pak tam dulu laaa

LiYaNa said...

ok lah..ace ngan pak tam dua2 no1..hehe

ainguzzle said...

ok. aku taruk lg

pak cik lori (dia flirt ngan sara)
pak cik iso (org trg). wakaka
*a***


3 org dah.

acemafia bontot macam malik nor? ok. aku muntah kaler pelangi sebab loya sangat. haktuih. yewww

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ain: siot la ko. manade. pkck 2 org tu nak beramah. yg bwk lori tu juling. dia nk pndg tmpt laen actually. haha. oh ya, sila muntah pelangi skrg jugak. mcm kiut aku rasa

nana: asal nama ace ada?. tak paham

LiYaNa said...

saje ske ltak..hehe

uiks sarah nape sume secret admire ko sume pakcik ja neh..

ain: yg a ader ** tuh aper yer..cube terangkn sket..hehe

ainguzzle said...

kalo d terangkan d sini mau delete saja sara komen neh. haha.

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

nana: wat2 xtau plak. ngade dikau.

ain: yup. aku delete. yeay