1.4.09

Satu budak hitam

bakal kena tembak dengan sarah. urghhh. benci tol la dengan pak tam tuh!. sekarang, dia dah tau aku kerja kat iimu. aiseh.. bengang tol la. pastu sibuk tanya apsal aku dah jarang pi PG Lab. sukati aku la. isk. aku menyampah tengok dia dan aku sakit hati dengan semua benda yang dia cakap. ada je nak cari pasal seperti;

+ sister, why do you listen to this song?. its unislamic. (sukati ahh)
+ sister, is that a basket? (tuju kat beg aku. cilanat)
+ sister, u look decent today. (apa aku tak decent smlm?)

dan macam-macam lagi. dan setiap kali dia cakap, ada je benda yang aku jawap. serious tertekan. aritu dia tanya; "how are u sister?" niat dia baik kot tapi aku bengang. tanya sekali sudey. ni tak sampai 15 minit, ada 10 kali tanya. aku jawap; "why do u keep asking the same question?. u still gonna get d same answer" dia terus diam. aku suka sgt masa tu. aman kejap. haha. bes.

kesimpulannya, aku memang tak suka dia. aku rasa macam nak cakap "shut d fuck up" tapi aku tak sampai hati. maruah melayu di tangan aku. chewah. poyo. haha.

9 comments:

ainguzzle said...

dia memang suka ko sara. terimala abg itam seadanya. btw, aku sms ko td rupe2 nye ter send kat no org len. patut ko tak reply. kdit abes lak tuh. sowi noo.. dr N leh lupe. pathos aku.

Acemafia said...

nati kl dia x de, musti ko rindu kat dia laks..hehe

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ain: xmo aku trime. aku x suka la. ko amek la dia. haha. tu la psl. sukati mala jerk lupa. pasrah

ace: erkk. aku takkan rindu nye la. tlg la cpat2 takde. semak pg lab nun. hehe.

ainguzzle said...

dia tamo aku. cane. uiks. simpang sempang. aku kan da sound die. die tak kaco aku da. wahahah. da dtg msia kutuk org msia. kutuk melayu lak depan2 aku. tak sedar dek untung peminat ko. sara sara

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

haah kan. ko dh sound dia. wahaha. padan muka. tp aku pun dah sound dia kan?. sama je la konsep la. hehe.

Acemafia said...

kutuk melayu? wahh.. aku pantang org kutuk2 melayu nihh.. sape dia tuh? meh aku tenyeh arang kt muka dia.. hehe

ainguzzle said...

aku sound then bumped. die wat tak nampak. ko sound die. memang die nampak ko sokmo thou ko buat2 tak nmpak or ko mmg tak nmpak. mata die jelas. huuu. tabah ye. :P

LiYaNa said...

ko trime la pak tam tuh..heeee..setia die menunggu tuh even ko da marah die berkali-kali(mmg xpaham bahase org tuh kn..pelik sungguh)..nih die da tau tpt kije ko cnfrm tiap2 ari die dtg mlawat ko..;)

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ace: amboi. ganas nye dia. xyah tenyeh arang. dah gelap dah. uit. racist nye aku. wahaha.

ain: slalu nye aku xnmpk sungguh. kadang2 wat x nmpk. bo layan aku dia. me no like.

nana: xmo aku na. amek kat ko la. aku rela x kawen tau dari dia. pegh. mcm jahat plak tp seyes weyh. bluekk