9.4.09

Selamat tinggal iok

waduh.. gumbira nye rasa hati. terasa nak nanyi karaoke lagi. hehe. selepas exam tadi, maka dengan ini, aku dengan official nye mendeclare:

no more iok. wohoooo~


hehe. tapi aku harap-harap dah tak jumpa iok sem-sem akan datang la. ini kerna;

+ aku goreng jawapan exam iok tadi. aishh..
+ sumpahan iok sbb anti sangat. oh tidak
+ ada masalah system. ter regist iok again
+ dr. khai ajar subject laen yg wajib aku ambil

uishh.. nitemare ni. aku harap aku lulus cemerlang. sama juga dengan lla.
aminnn

9 comments:

Acemafia said...

iok tu ape? mcm bunyi ayamm jek.. ayam? adehh, nak KFC lah plak rase

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

iok tu islamization of knowledge la. ayam?. gile jauh. haha. alamak. ngidam carl's jr la. sedap nyeeeeeeeee. kfc x bes

Acemafia said...

jom la banje aku.. aku x pernah mkn pon carl's jr.. hukhukhuk

farid said...

klasmate. aku hrp kita lulus

ainguzzle said...

oit. muslim d lemma. takut

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ace: ko xpnah?. isk. memalukan. apa ni warga kl x pnah layan carls. sedap weyh.. masyuk2. eh jap, asal aku kene blanje plak?. huhu

farid: aku pun harap kita lulus. tsk.

ain: mmg dilemma tul iok neh. aku dh wat d besh tp aku takut ada quota. hmm

Acemafia said...

sbb aku takut.. x pernah masuk caner nak oder.. ko la oder, tp alang2 byr terus la ek.. haha

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

poyo gile. takut la sgt. hehe. ala, mcm order kat kfc je. sama aja. betul ni nk mkn carls?. bile free?

Acemafia said...

skg free.. hehe