7.4.09

Sungguh tak sedar diri

aku exam 6, 9 dan 13 ni.

2 april :
aku pi nanyi karaoke sampai 2 pagi kat d curve
3 april :
aku join talk iimu sebab dikerah jadi reporter. tsk. balik ampang. bawak mak tok & tok yet aku pi dinner kat great eastern mall. tengok supernatural. buli kucing bernama tot
4 april :
pi usha barang kat hock chun. beli baju dekat ampang point. pastu jadi penasihat bertauliah untuk kakak aku yang juga beli baju. lepak. gelak-gelak
5 april :
maen game. tengok movie. studi cket2.
pastu cuak gile babi sebab:

6 april :
exam LLA selaku exam master pertama aku.

ya. aku tau. sungguh tak sedar diri. pasrah.

7 comments:

ainguzzle said...

oh, LLA.... sedih. hukhuk. ampun dr. haja sebab aku dah jadi anak derhaka

Acemafia said...

sungguh kamu memg tidak sedar diri.. sbb karaoke selamba x ajak aku

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ain: bkn ko srg derhaka beb. aku pun jatuh kategori tanggang gak neh. aiseh. wuwu.

ace: camne nak ajak?. aku kenal ko pun idak. jeng3. ace, ayuh karaoke!. =]

Acemafia said...

ayuh.. lagu IN TEAM n UNIC. seswai dgn tmpt kamu belajar.. haha

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

xde makne nak nanyi nasyid. bluerhhhh. jom dangdut. wahaha. wat gile. aritu nanyi lagu korea. wat rugi je singgit. nanyi yg ujung jerk. isk.

Acemafia said...

aku suka karaoke lagu bajau.. ade x?

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

lagu bajau ada weh.. eh jap. aku rasa la bajau. lagu dia sebut 'ohh bajau.. bajau' kan?. hehe