22.4.09

Kami dan laut

adi lepak laut dengan sheena dan amin. kira macam sesi bonding la cket. sangat best. lama dah tak jejak kaki pi laut. sian. umah tepi laut tapi bertahun tak mandi laut. apa nak jadi la. hehe.

sebab tak bley mandi laut tadi (bendera merah naik). kami keje amek gambar je. eh jap. aku yang amek gambar. sheena dan amin jadi model. sebab dieorang tak reti ambik gamba sangat. tertekan seyh. tapi takpe la. aku amek gambar sendiri sudey. gile vain. haha.

tadi awan cantik woo. pelik cket tapi lawa. agak ngeri bila pikir-pikir balik. macam petanda dari mother nature. tapi pedulik. cantik gak. oleh sebab awan cantik. aku dengan konon-konon kreatif nye amek gamba kakak dengan adik aku. macam lawa.

aku rasa aku ada bakat terpendam ah. haha. aku nak simpan duit gaji aku. nak beli camera xlr yang mantap. aku dah takmo meja snooker. lalala~

7 comments:

Acemafia said...

kenape ko x amik gmbr sendirir melompat? hehe

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

tak nampak la aku lompat camtu. laen kali ko tlg amekkan. bley?. ngeh3

Acemafia said...

best banet kampong lo.. aku mahu pergi berlibur disana, bisa ngak?

ekey'z said...

sayang, camera slr la. bukan xlr...

by d way, u make me jealous!
uwaaa....nak g pantai gak!

LiYaNa said...

nice pixs..nk jugak..huuuu

Acemafia said...

xlr adalah kamera terkini dan tercanggih dlm pasaran.. hehe.. ayuh ramai2 kita ke ganu..

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ace: bisa aja pak. mai la.

ekei: silap ek?. haha. ok2. aku nak slr. sila la jeles. hehe. aritu aku pi, x sampai 10 org kat cherating. aku apa lagi, wat mcm pantai tok aku la. hehe. bes2. jom la next time kita pi mau?.

nana: nak jugak?. nnt aku adobe pic ko. tampal je kat gamba awan tu. amcm?. ngeh3.

ace: ayuh!. ko dekat je ace. jiran je.