11.4.09

Riang ria di atm

gaji pertama dalam sejarah hidup cik nur sarah baharudin dah masuk. wohooo~ aku hepi gile sebab ni la gaji pertama rasmi atas usaha aku sendiri. aku hampir mengalirkan air mata gembira bila tengok baki duit akaun tapi takle la kan. kang orang ingat aku baru kene rompak ke apa. kes naya plak.

lepas aku check baki duit dalam akaun. aku sengih je. tahan hepi beb. lepas jalan jauh cket dari orang ramai beratur kat atm, aku lompat-lompat sebab hepi sangat. saksi utama kejadian: sheena, shan dan pak guard pintu jj. smuga pak guard tu tak nitemare malam semalam. haha.

tiba-tiba tangan gatai nak beli beg baru. cepat garu cepat.

9 comments:

Acemafia said...

ehem2.. x de ucap syukur ponn? nak lebih bersyukur, banje la aku n ain kt carl's senior.. hahah

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

dah ucap la. dalam ati. hehe. aku dah blanje ain dah. uwek. ;P

Acemafia said...

selamba ketepikan aku... guris beb gurisss

ainguzzle said...

aku kenyang tadi sara though ada sorg junior dtg ckp tak henti. thx ye. moga ko d murahkan rezeki lagi. amiin.

farid said...

aku nak jugak

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ain: u're most welcome. =]

farid: sibuk je. haha. pi balik umah tu weh.

ace: guris la sgt. hehe

LiYaNa said...

yeah..smoga ko dimurahkn rezki slalu..
tq sbb blanje ek..nk lgik bleh??heheh

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

gaji aku dh kurang. bley je tp turun taraf cket la. amcm?.

LiYaNa said...

turun taraf camne ha??