17.11.11

Berita tergempar

ahhh gempar nye... gempar nye.. ahh..

errr. macam haram je. haha. ok ok. bebalik kepada jalan yang benar.

dengan sukacita nya dimaklumkan bahawa
cik nur sarah baharudin
telah dilantik secara rasminya sebagai
research assistant
kepada rektor iium iaitu
prof. dato' sri dr. zaleha kamaruddin.

sampai la aku takle blah. macam tak sesuai je. haha. tapi layan je la. janji duit masuk. pengalaman pun dapat. contact? terbaik wa cakap sama lu. haha.

tapi yang tak bes nye. aku kene jaga tatasusila aku. haha. walau rektor rock aje. tapi orang bawah dia plak over over. adoyai. sabo je la. tadi belum apa dah jadi hal.

prof. z mau aku tolong dia publish buku. ok la fine. wat masa sekarang. dia mau aku type dan edit. ada ke patut dia kasi hilang soft copy. genius betul. tak pepasal aku kene type balik satu buku. tabah. tapi dia kasi sebulan tuk siapkan. ok lah. aku bajet 3 minggu dah bley siap rasanya. pastu aku pun berkata-kata:

aku: prof. type dan edit kan? can i work from home?
dia: hah?. u nak type kat rumah?
aku: yup. its only typing. once in a while. i datang uia la.
dia: ok jugak. atleast u sep dwet minyak kan?
aku: haa.. pandai pun (ok. tipu. tak cakap pun. haha).

kuar je bilik prof. smua admin keliling aku. sibuk tanya apa cer. aku cakap la prof kasi aku wat keje kat umah. bila perlu je datang opis. mak aih. terus emo tu. gaya rupa nak mogok lapar je. big boss lepak je. dieorang plak over. tabah.

aku cakap la rektor yang kasi. terus diam walau aku tau dieorang tetap protes. wekk. jeles la tu. dieorang kene datang keje pepagi buta. haha. haish. pape pun. masa untuk mentypekan diri.

jari jari ku yang disayangi.. bersediaaaa!. haiyah~

No comments: