21.11.11

Lima

lokasi: bens, pavilion
insan: aku. nana. asrul. maj. kin kin.
sempena: penyerahan kad kawen nana
mood: ceria dalam lapar

janji jam 2000. aku sampai 2030. slumber je. nasib jumpa geng uia je. kalu jumpa sultan ke apa. gerenti aku dah kene buang negara. tragis. tapi kan. macam bes gak. hm. oh sultan. sila buang saya ke europe. tabah. haha.

tapi serius. jam gila melampau tadi. aku walhal dah nampak pavilion kot. tapi tak tersampai sampai. bukan setakat jalan. kalu aku merangkak pun dah sampai kot. pundek gila. apsal jam pun aku tak tau. yang lagi bes. sampai je pavilion. jalan lancar semacam je. urgh.

sampai je. terus skipping ke bens. duduk dan order makanan. lapar gila babas kot. sampai lupa geng bus sekolah kat depan dan tepi aku. haha. tapi tu la. serius lama tak jumpa bebudak tu smua. gila rindu. smua dah keje. ada plak dah kawen. nak jumpa lagi la payah.

tu bes jumpa sekali sekala camni. riuh abes. sian gak aku kat asrul tadi. terpaksa layan hal 4 awek borak macam tak jumpa 15 tahun. haha. nanasrul balik awal. dalam 2200 dah chow. dah la nak balik puchong. jauh gila. aku. kin dan maj. bley plak sambung sampai ke tengah malam. tak hengat. bes bes.

pape pun. kepada maj dan kin kin. great to see u guys again. dan kepada nana dan asrul. tahniah! selamat mengkawenkan diri. wehuu~

No comments: