12.8.12

Makan sampai pitam

lokasi: traders
insan: pak su sekeluarga. sheena. sarah.
sempena: iftar company
mood: keriangan melampau

kalu mak aku ada situ. konfem kene tazkirah. rupa tak makan setahun je. tapi mana tak nye. ini traders okeh. 

tradeeeeers.

aku selalu jer dengar tentang kehebatan buffet traders. makcik aku yang keje hotel area ampang pun dok puji traders. hm. report bos baru tau. huhu.

buffet traders kira ala ala kl tower lah. makanan power. smua fresh dan sedap. dan tadi. maka terbukti lah segala ura ura. 

aku masuk je area buffet. dah terkagum. mak aih. gila mewah. makanan tak banyak sangat. tapi smua tersangat lah sedap. dan seafood? jangan cakap. melimpah ruah wa cakap sama lu. 

oyster. salmon. lobster. aruba. ketam.

cakap je apa. smua ada. ais krim pun home made ok. waduh bukk. lazat bangat. eh jap. apsal cakap indon. konfem chef indon. haha. tapi serius.sultan pun tak berbuka camni. huhu.

dah ah makan gaya stok setahun. banyak gilas okeh. smua aku cuba. tapi aku asyik attack lobster. aruba. roast lamb dan ayam teriyaki je. serius sedap. dari jam 1930 ke 2200. tak reti balik. gaya cam nak tido dapur je. slumber.

pape pun. makasih pak su dan mak su. pasni. sila lah ajak kami lagi. pasti berbaloi. heh. burpp. alhamdulillah.    

No comments: