10.8.12

Riak di Ramadan

aku tau aku tak patut meriak di bulan ramadhan camni. tak pepasal tercalar kesucian diri di bulan suci ini. ayaaaaat. tapi serius susah mau kontrol. kene plak bile cite bangga tu melibatkan aku. haha.

ok. aritu aku pi interview di city university college. dan saat itu lah aku di puji menjulang oleh top management. apa kes ntah. bukan aku menang emas olimpik pun. tapi aku layan je. shiok gak kene puji. hehe.

tapi muka tetap kering. maintain. walhal dalam hati dah tergolek dog. haha. dan aritu. tengah bes dok melepak. tup tup. terjumpa hod city university college. yang juga salah seorang orang penting. 

sengih dan tegur.

dia: have u received call from city?
aku: err.. nope. but its ok. i already accepted another offer
dia: what? where?
aku: linton uc kat mantin
dia: oh my. this is sad news. i will inform dato' about this. we really like u and ur name dah accepted. hr slow sangat. dah melepas sorang. hmm.

berkerut dahi mamat ni time cakap. penuh ekspresi okeh. yang aku tau. city uc pun mau aku. waaah. rasa macam hot stuff je. walau kurang relevan. aku tetap mau bangga. haha.

malam ni gerenti mimpi indah. ngeh ngeh ngeh. 

No comments: