15.8.12

Tiga setengah

lokasi: alamanda
mereka: sarah. nana. asrul. 
mood: kelaparan
sempena: sesi iftar bersama nanasrul

dengan pantas aku drift ke arah alamanda dari pekan nilai. aku ingatkan dekat aja. tup tup. silap amek highway. amekau. jauh siot.

memang hampeh sungguh lah. nasib la aku puasa. pandu sambil bersabar. kalu tak. mesti aku memandu sambil makan dalam kemarahan. haha.

sampai di alamanda dalam jam 1900. lepak kejap. dan nanasrul tiba. haish. serius rindu minah ni. dah la tengah pregnant. comei gilak perut. bulat aje. tapi tak sehebat teletubbies. ada tv. heh.

berbuka di black canyon. nasib asrul bikin reservation. penuh siot. hm. memang bagus la asrul ni. anak sapa la neh? huhu. 

makan. borak. bergembira.

serius rindu melepak camni. cuma kurang korum. epahadi takle datang. sorang kerja. sorang di ipoh. hm. takpe lah. insyaAllah ada masa boleh kumpul berlima buat kali terakhir. 

tahun depan? mungkin bertujuh. jadi makcik gojes la aku nanti. kahkah. pape pun. seronok jumpa ko nana, asrul dan fetus. epahadi, kita jumpa raya haji nanti. wehuu. 

No comments: