24.8.12

Usha sama dia

jam 1630 tepat. dah semangat balik kerja. dari pekan mantin. terus drift secara berhemah ke pekan nilai. agenda utama?

usha bilik sewa.

serius semangat. siap sampai umah awal dari tuan umah. sabo je lah. hehe. rumah teres 2 tingkat di jati park nilai. 

kawasan memang okeh sangat lah. baru. bersih. selamat (ada rukun tetangga yang rajin meronda). dan paling penting. sekangkang kera ke pusat bandar nilai, tesco dan giant. bes bes. 

usha dalam rumah. serius bersih. berkilat lantai okeh. memang menepati citarasa aku lah. heh. dan fully furnish. mampu back flip aku bila nampak peti ais, mesin basuh dan tv. haha.

bilik pun boleh tahan luas. untuk aku sorang je pun. katil, tilam, almari, cadar, bantal, tirai smua ada. aku masuk lenggang je lah nanti. terbaek!

sebulan rm230 termasuk bil. rasanya bley dapat lagi murah tapi untuk rumah bersih, strategik dan lengkap. dengan pantas aku cakap okeh. haha. 

4 september ni aku masuk. maka jadi warga nilai la aku pasni. woot woot. 

1 comment:

Anonymous said...

Salam sarah.sya iza dr rawang..sya bakl jd tenga pengjr kolj linton scra contract..bolh sya tnya sarah if tau da bilk2 kosg yg bolh d sewa? Bolh bg details pd sya via email..izza_starzgirl@yahoo.com.my