17.4.13

Kami serupa


tengah termenung tunggu miss gita masak. tetibe sms masuk. capai phone dan baca.

"did the craziest thing tonight. mama and ayah is on a boat rocking like crazy in the middle of the sea. we love u loads" [mama, 2013]

benda pertama dalam kepala aku? wehh.. tak ajak aku. bes gilas.

benda kedua dalam pikiran? mesti parents aku ikut nelayan mengail. takde keje sungguh.

hm. anak yang sangat positif. tak terpikir langsung kene kidnap ke apa. haha. jap tu. aku soal siasat depa cket. 

rerupa nya parents aku naik boat anta offshore personnel. kebetulan hujan. air bergolak sakan ah. tu terus sms anak anak. ingat mau karam. dramatik sungguh. haha. 

parents aku sungguh lah adventure. sesungguh nya. ke mana tumpah nya kuah kalu bukan ke nasi kan?

pasni aku bley lah ingat kan insiden ni bila di tegah wat outdoor. haha.

No comments: