26.4.13

Pantau memantau

bulan ni. genap lapan bulan aku kerja di mantin. sepanjang tempoh itu. aku agak yakin yang aku seorang pekerja berdedikasi. cuma rileks semacam. dalam kelas pun cool abes. 

dan di sebabkan aku insan chill. bila dapat call dari shamala pasal peer observation. gelabah macam ape je. mana tak nye. inform 30 minit sebelum kot. dah ah aku pakai santai gila. nasib bawak kasut dalam keta. haha. 

niat mau plan apa nak di ajar. tapi 15 minit terbazir mencuakkan diri. siap nak termuntah lah apa. drama queen sunggoh. haish. tarik napas. lepas. dan terus ke kelas.

tibe je depan kelas. dah nampak dr. ariff menunggu. adoyai. dia ke aku punya panel? dah ah dia kerek. pedulik lah. masuk kelas dan mula mengajar.

aku mengajar ikot style aku lah. memang tak skema langsung. sebagai pengemar makanan. smua benda aku relate dengan makanana. sabo je lah. nampak sangat lapar. haha. 

tapi serius. aku tak tau lah apa dr. ariff komen. ntah suka. ntah tidak. shamala cakap dalam 20 minit je. taik kuda dia. dalam 45 minit kot. lama siot. heharap itu petanda baik. fuhh fuhh. 

lepas abes kelas. aku terserempak dengan dr. ariff dan shamala. depa wat rileks je. hm. aku pun wat rileks balik ah. walhal dalam hati mencuak gila. huhu. 

heharap skor aku tak lah hampeh sangat. ameen. 

No comments: