2.4.13

Masalah jiwa

akhir akhir ni. aku kian kerap borak dengan si dia. mr x. peh nama. macam watak x-men okeh. haha. 

dari watsapp. ke sms. ke call. sampai ke instagram. 

memacam lah kami borak kan. dan tadi. masa tengah watsapp. ntah camne bleh termasuk topik jikalau dia pulang ke negara dia. 

aku sebagai insan tak senonoh. belum apa dah request benda. huhu. aku kata. kalu dia jadi menteri ke apa satu hari nanti. dia kene lah anta aku trip lawatan sambil belajar ke negara dia. minimum 2 minggu. 

lagi besar pangkat. lagi lama. apa susah? guna je duit rakyat. hm. hampeh gilak ayat. belum apa dah corrupt. haha. tone gurau gurau gitu. siap dengan emoticon bagai. i kan celik IT. haha.

tetibe dia balas dengan nada agak serius. katanya "u think i can forget u? i dont think i can. so yes if that time comes, it can be more".

ntah nape. aku macam tersentap dengan ayat tu. macam sedih pun ada gak cket. mungkin aku tersilap baca nada sms dia. tapi aku serius terkesan. ayat asyik berlegar dalam pikiran aje. aku dah tak tau nak balas apa.

lama tu. aku balas jugak. tu pun lepas dia anta "silence". aku balas dengan itonasi abes kool. walhal. berdebar bagai nak rak. haha. 

adoih sarah. apa nak jadi neh? 

No comments: