16.4.13

Rawr

masuk kerja. on lappy. terus cek email. itu lah rutin harian aku sejak akhir akhir neh. 

tengah dok sibuk usha email notification dari groupon. tetibe terusha email dari emmanuel. bekas student dari zambia. pelik. dah lama tak kontek kot.

ingat kan dia ada masalah ke apa. klik. baca email. pastu malu sesorang. haha. kata nya:

"Hey hey super hot lecturer. Haven't seen you in a long time. Where are you hiding? lol"

ok. terkedu kejap. pastu kembang. kembang. dan semakin kembang. wooooit. student cakap aku hot siot. hahaha. macam tak percaya weh. hot lah sangat. tapi tu lain kira. yang penting. ada perkataan hot. huhu.

memula aku macam tak tau apa mau balas. tapi tangan gatal nak type. maka. belasan jam kendian. maka reply lah aku.

"Hey hey my super talented rapper with swag. Yup! It's been a while now. Where am I hiding? Well, try to find me. lol."

ohh. sungguh nakal diri ini. takde keje tol lah. nenakal dengan budak 19 tahun. memang dasar phedophile. haha. tapi mamat ni memang rapper pun. di zambia. present dalam kelas pun rap. sabo je lah. heh.

dan 30 minit kemudian. dia balas.

"Hehehhheheehe. lol. I guess I'll come find you tomorrow. I'll be looking for the super hottest lecturer in the department. Expect me. lol"

howaaa. sungguh konfiden. aku plak cuak tetibe. walau dia tak kata aku lah insan super hottest tuh. tapi pedulik. nak perasan gak. haha. hm. walau pun tak patut. 

potensi untuk aku berpakaian sedikit kemas dan comel esok adalah tinggi. hahaha. 

No comments: