31.3.09

Cikgu cikgi

insan 1: "sarah, are u a teacher?"
insan 2: "what are u?. a teacher?"

dah dua orang tanya aku ni cikgu ke?. muka aku macam cikgu ke?. hmm. mungkin ni adalah petunjuk yang aku ada ciri-ciri seorang cikgu. walau hakikat sebenar, aku tak rela jadi cikgu. tak suka. tapi kalu dah jodoh aku jadi cikgu gak, aku nak jadi cikgu yang happy tapi kejam. padan muka budak. haha. tapi aku nak pi kelas pakai warna-warni. aku nak pakai macam gambar bawah ni walau kaki aku ibarat hutan simpan amazon. pedulik.

mesti aku jadi favourite student laki kan?. hm. memang dasar phedophile. haha.

10 comments:

Acemafia said...

blom sempat jadi peberet student, pengetua ah peberet kan kamu dulu.. ngeheh

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

pengetua?. layankan aja. hehe

ainguzzle said...

tabah ye. jodoh ko ngan pendidik ker. erks. hiii. nanti jadik lecturer yg kool yeah. ko tami jadik cekgu kan. go ms. sara

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

aku xmo cikgu. aku nak jadi lect. sbb aku x suka budak tp aku suka bakal bapak budak. muahahahaha

ainguzzle said...

pathos dan tabah. kedua-duanya buat ko.

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

mekasey ain. aku terharu. hehe

ainguzzle said...

sinical ke ekhlas neh

LiYaNa said...

ko ske bakal bapak budak??jgn suami org dah ler..huhuuuuu..slamat mnjd lect yer sarah..jgn jd cm lect ko yg ade skang udah le..;P

ekey'z said...

kau pernah dengar karma??[sure ko pernah]

tak takut kah kejadian di kelas semasa pergaduahn ko dengan cikgu zubir???
adakah itu akan berulang??
tapi situasi nya berubah??

erk...ape aku psiko ni..cam tak kene jek..
tapi bila kau cakap pasal cikgu, sure aku teringat peristiwa itu....

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ain : ko rasa?. ngeh3.

nana: aku xmo laki org la. mintak simpang. kalu tibe2 aku nak, sila bwk aku jmpe bomoh. haha. aku?. khai?. oh tidak. aku open aja. =]

ekei: mesti la aku pernah. hehe. tp ak x nmpk connection dgn zubir. haha. hm, apa cite la cikgu tuh. dia yg mula dulu. hehe