4.10.10

Bagai melepaskan batuk di wayang

insan: sheena. sarah.
lokasi: ampang.

gila busan duk umah. siap siap. pinjam kunci keta kak aku. usha tiket wayang di mbo, ampang. konon mau dating sama diri sendiri la. tapi lama jap tu. cik sheena tetiba mau ikut. dia pun busan duk umah rupanya. kalu tau. awal-awal aku dah ajak tengok wayang. tabah.

sampai mbo. beratur tak panjang. cantek. beli tiket 'guardian of ga'hool 3d'. masuk wayang. kosong. tak sampai 20 orang kot. gila bahagia idop. memang terbaek.

mula: 2030
abes: 2215

gila bes cerita ni weh. ala-ala lords of the ring tapi versi burung antu. gila unik. dah la graphix lawa macam haram. tak pepasal aku terpengaruh. mau jadi burung antu plak. gila tak sedar diri. huhu.

balik umah. terus google pasal movie ni. rerupa. dari buku. abes semangat dah aku nak borong. tup tup. ada 15 buku. satu buku dalam rm25. darab 15? gile babi tol la. terus terpadam niat ku nan membara ini. takpe la. aku bayangkan je la buku dia camne nanti. haha.

No comments: