24.10.10

FLUF 2010

lokasi: nube training centre, pd
insan: 40 orang
kerna: program Future Leaders of the Ummah
tajaan: iimu

aritu pi langkawi. kali ni pi port dickson. sekangkang 156 ekor kera je. tak jauh mana pun. tapi ok la. smua ditanggung rapi oleh iimu. takle komen lelebih. tak pepasal dapat surat berhenti keje esok nye. huhu.

kali ni. bes memang bes tapi tak sebes langkawi. sebab aku kene jadi secretariat. masa kat langkawi. aku participant. wajib join smua sesi. semangat la cket. ni jadi committee. lantak ko la nak wat pape.

tu keje aku bangun tido makan tengok tv makan gelak kat budak makan tido selama 3 hari 2 malam. gila tak produktif. tapi ni la dinamakan holiday. layann.

ok. sepanjang kat situ. satu je aktiviti kan ku kenang sampai mati. chewah ayat. iaitu. banana boat. walhal memula emosi takmo naek tuh. huhu.

mana tak nye. aritu masuk paper kot. buaya mampus seberat 1 tan terdampar kat teluk kemang. dah la kiteorang kat teluk kemang. mau tak cuak. walau dieorang jumpa tu dah mati. mana nak tau sanak saudara dia masih bergembira usha kiteorang naek banana boat kan?

dah la aku duduk belakang. menurut pemerhatian cerita hollywood haiwan menganas seperti jaws. anaconda. deep blue sea. dan sebagainya. orang belakang yang selalu kene baham dulu. sabo je la aku. nasib smua selamat.

bukti aku naek banana boat. dan selamat

ini baru betul muhibbah

No comments: