11.10.10

PD dan masak lomak

insan: sarah. zetty. kak nani.

2 dara setengah pergi survey lokasi untuk program FLUF. tahun ni. dekat je. port dickson. aku dah abes kecewa. kalu bley nak wat kat ireland. tapi aku yakin. kalu aku usulkan. mesti kene buang keje time tu gak. lagipun. program free. pd pun pd la. layankan aje.

Nube training center. bersih amat. tepi laut. tapi kurang kemudahan. aku. zetty dan kak nani dah sepakat nak tuka venue. tapi kak ti. bos tetap mau venue tu. tunggu la aku jadi bos. aku wat kat zimbabwe terus. ganas tak ganas.

sebelum balik. berhenti makan masak lomak. mana bley pi pd tak pekena masak lomak kan?. kene plak kak nani bayarkan. bertambah sedap plak tetibe. dieorang tanya nak tapau balik tak. aku yakin dieorang perli aku walau muka sesorang abes eklas. hmm.

tengok je la camne FLUF nanti. yang penting. aku jadi secretariat. bley buli bebudak tu. kene praktis evil laugh nampaknye.

bwah-ah-ah.

evil tak? tsk.

No comments: