12.10.10

IIMU dan convention

lokasi: library auditorium
waktu: 1430 - 1700
insan: 73 orang
kerna: 3rd friends & fellows convention
anjuran: iimu

ok. gila penat keje arini. aku ala ala in charge untuk convention kali ni. wat simple je. bajet 100 orang datang. tapi 73 je ada. nasib ada gak orang datang. kalu tak. mau nye aku santau smua ahli F&F. haha.

speaker? prof. ibrahim zein yang gila kacak. kalu letak sebelah m. nasir. memang ibarat kueh tart nenas dengan kueh batang buruk. laen darjat okeh. aura dia sebatu bley rasa walau aku yakin dia tak pakai produk aura seri.

makan? kali ni. kureng cket. caterer baru. agak kelam kabut. tak pepasal. aku pun jadi minah caterer. susun makanan. lapik meja. tuang air. sabo je la. tapi takpe. pengalaman itu. bley letak dalam resume. abes laku la aku nanti. huhu.

pape pun. smua berjalan lancar la. terima kasih wat kak zetty sebab sanggup jadi emcee. sebagai upah. aku kasi percutian 3 hari 2 malam di rumah prof. ibrahim zein. gila bes.

2 comments:

Zetty said...

Mana hadiah itu? MANAAAAAAA?

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

sila tuntut dgn kak salmah, asst. prof ibrahim zain atau dtg ke HQ kami di ISTAC. sekian.