16.10.10

Kerna RM10

pegh. tajuk entri macam tajuk paper metro je. tsk.

insan: sarah. asma. amatt. kin. nana. ecah. amani (anak amatt)
lokasi: secret recipe, midvalley.
kerna: meluang masa bersama bakal pengantin, cik asma.

sumpah lama gile tak jumpa sama geng third intake matrik uia 2003. bila jumpa tadi. sorang dah ada anak. sorang dah nak nikah 13 november ni. tiga dah berkejaya dan berjaya. aku?. masih belajar ni uia. tabah.

arini ala ala hari yang takkan aku lupakan la. satu. sebab jumpa kawan lama. dan dua. kerna

aku jatuh kerusi di secret recipe dengan penuh anggun.

dem. smua nye gara-gara nak amek baki rm10 aku dari puan amatt. nasib aku ni jenis muka tebal cket. bley gelak atas musibah yang menimpa. cuba wat aku ni emo. mau balik uia nanges. haha.

bebudak tu cakap aku excited dapat rm10. ampes tol la. manade. aku congek kerusi nak amek duit. sedo sedo. aku dah bawah meja. patut pelik. apsal tetibe nampak kaki je kan?. tsk.

pape pun. smuga aku tak jatuh di kenduri asma 13 november ni.

aminnn.

puan amatt dan amani

pelangkah bendul berjaya, asma dan amani yang suka tido

2 comments:

diana ghazali said...

sarah! tabahnye ko jatuh kat situ. huu

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

cik di: memang tabah. nasib dah abes makan kek.huhu