20.10.10

Selesema

aku seleseme.

aku memang susah sakit cket. tapi bila sakit. agak parah. dan sebagai insan cemerlang. aku dengan pantas beli dan makan ubat. mau kasi baik cepat cepat. baru bley siapkan 3 chapter dengan cemerlang (sila baca dengan nada sarkastik). telan 4 biji dalam tempoh 6 jam.

tetibe.

mata aku gatai. bukan setakat mata. biji mata pun gatai. gila sadis. abes dugaan. mau garu tapi tak le. mau jadi kasim selamat aku nanti kalu ya. urgh.

tanya sheena. tengok tengok.

aku silap makan ubat. yang pasti. tu bukan ubat selsema.

yeay. pandaaai. smua orang sila tepuk tangan. alang alang. kasi standing ovation sekali.

tabah.

pi guardian. borong panadol soluble. makan ubat. 15 minit kendian.

sakit perut. kembung.

waaa. gila malang. apa aku alergik ubat moden ka?. takkan nak kene makan jamu mak dara baru baek plak?. ke jamu surerapat?. hahaha.

sah stress.

No comments: