3.10.10

Dan mereka

hadi dan epah.

mereka itu kawan lama aku. dan pasangan kekaseh. bukan sama aku. sesama mereka. tolong ye. aku tak layan threesome. haha. aritu mereka turun kl. jadi. aku angkut cik epah tido ampang. umah kakak aku. hadi tido umah kawan dia. layan gak duduk luar. senang cket nak meronda.

misi 1
aku dan hadi memang suka makan free. alang-alang. aku angkut mereka ke open house mak su aku. simple je tapi makan sedap. nasib baik. kalu tak. mau aku terbalik meja. ye ye je. haha. abes smua la aku rasa. biskut je dalam 5 jenis. raya pun aku tak makan biskut banyak camtu. tabah. tapi memang tak sesia la bawak hadi. memang menghargai makanan tol. abes smua dia tibai. pastu risau kene ban dengan mak su aku tahun depan. sewel.

misi 2
lepas kenyang. terus drift ke ou. layan wayang. epah mau tengok muzika. cerita kru. layankan aja. ok gak untuk cerita melayu. ada wawasan la kru ni. aku paling suka part m. nasir. gila macho. dah la jadi naga. argh. sexy setannn. tetiba. aku pun bercita-cita nak jadi naga gak.

misi 3
dah penat tawaf ou. drift ke danau kota plak. cakap bebetul. aku memang tak pandai shopping. tapi ntah kene rasuk dek apa malam tu. hantu raya ke apa. tak pepasal aku beli 1 kardigan yang aku cinta. dan 2 tudung. ohh. babai rm60 ku. tapi takpe. bukan selalu. laen kali. sebelum pi danau kota. kene bebanyak baca doa pendinding. baru sep dwet. tetibe. huhu.

sampai rumah dalam satu dua pagi. sambung borak. tengok dvd. dalam empat gak la lena. gila penat. tapi tak sepenat epah yang tido mampus di tilam kak aku. gila misteri. apa yang misteri?. mana bley cakap. kalu cakap. dah tak misteri la. huhu.

No comments: