1.10.10

Majlis syura

lokasi: english department
insan: sarah. wanie
lecturer: subra. normala. zahariah. ismail. nora
mood: peluh sejuk

sampai department 30 minit awal. jangan memaen. abes pantas seh. bajet nak amek berkat la. kasi jiwa tenang cket. tapi ampeh. cuak camtu gak. hm.

arini. bentang proposal depan sekumpulan lecturer. minggu ni. ada 5 orang. jenuh aku doa sorang je datang. haish. kene makan garam bebanyak pasni. baru masin cket mulut. tabah.

sesi aku abes 40 minit kendian. dem. gila lama. tapi takpe. yang penting tajuk aku lulus. ada la kene ubah cket. pastu anta untuk defend peringkat kulliyah plak. haish. makin susah je uia ni. lulus kat kulliyah baru bley wat thesis. kalu tau. abes je spm. terus aku tulis proposal master. ececeh. huhu.

walau perlu wat correction untuk kulliyah. lantak. aku tak abes hepi lagi tajuk lulus. rasa mau peluk maskot a&w sambil minum root beer. wuuu weee.

No comments: