7.10.10

Majlis ilmu kembali

lokasi: main auditorium, iium.
waktu: 2000 - 2330.
kerna: public lecture.

dr. isam al bashir. bekas menteri sudan. dijemput ke uia untuk kasi talk. tapi dalam arabic. walau aku. zetty dan kak nani habuk tarak paham. tapi kami tetap bekerja dengan berdedikasi. wey. serius neh.

alhamdulillah. main audi penuh. siap kene buka tingkat atas. dalam 800 jugak la yang datang. tapi balik balik. akon dan sean kingston je ramai. huhu.


dan seperti biasa. aku dan zetty gadoh dengan committee. bebudak sudan gak. dua bulan masa prepare proposal ke tampal poster. nampak muka 3 orang je. tapi bila hari event. tetibe nak dekat 20 committee timbul. memang bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan tol la. chewah ayat. haha.

dah la tu. baru timbul aritu. gaya macam hebat gile. bila tegur cket. emo.
tapi aku pun emo gak. haha. tapi abes je program. bebudak tu mintak mahap dengan aku. dan aku dengan baik hati nye. memaafkan mereka. ececeh.

tapi takpe. yang penting. program ilmu kali ni mendapat sambutan dan berjalan lancar. weeee~

No comments: