5.10.10

Dari gombak ke puncak alam

ok. arini aku dan sheena. pemenang anugerah kakak mithali tahun 2010. drift ke uitm puncak alam untuk amek amin yang sudah mula cuti sem. ikutkan. patut jumpa kat kl central je. senang cket. tapi cik amin wat cerita sedih la plak. beg banyak la. beg berat la. memacam la. nak je aku isi borang tuka jurusan. dari medic ke teater. amek kau.

tapi takpe la. adik punya pasal. aku dan sheena dengan pasrahnya bertolak dari uia lepas kerja.

sheena: sarah try hafal jalan. laen kali. senang cket nak amek amen.
aku: hm. let me drive la. senang cket ingat jalan.
sheena: vokeh! (sambil sengih)

dan. aku menyesal tawar diri. jem gile kot jalan. tabah. sejam dua gak la perjalanan. biasa. 30 minit dah sampai. sabo je la. tapi takpe. sebab aku dah hebat selok belok ke puncak alam lanie. bley la isi dalam resume nanti. tetibe. huhu.

smuga kerajaan cecepat wat lrt dari puncak alam terus ke ampang. uuuu. bes bes.

No comments: