9.12.11

Aku kini seorang penulis buku berjaya

ke opis rektor tadi. sheeda telepon. big boss mau ketemu katanya. selepas 15 minit melepak. masuk bilik rektor. duduk.

dia: sarah. im so glad u dah siap type.
aku: u know what?. im happy too. hehe.
dia: camni sarah. u have the summaries with u kan?
aku: yup yup. its here. nah.

rektor amek. belek belek kertas. dan kasi aku balik. ok. masa dia kasi balik tu. aku dah rasa tak best. mesti ada keje lain ni. dan bila dia berkata kata. yeah. tepat sekali tekaan aku.

dia: i need u to write an introduction for me.
aku: huh?. but i dont know how.
dia: its ok. sarah guna je part summary yang bley guna.

bukan setakat introduction. forward buku pun aku yang kene bikin. ni dah rupa buku tu buku aku je. ikut hati. nak je aku cakap takmo. slumber. tapi dah nama kerja. kene gak la wat jawapnya.

aku yang tak berapa nak pueh hati nya. dengan pantas tanya kawan aku. dia dulu pun kerja camni gak. aku tanya apa kes aku yang kena tulis smua ni. kata nya normal benda camni jadi. ramai je penulis buku wat camni. ala ala sapi punya susu. lembu dapat nama.

ni dah rupa kene tindas dah ni. cewah. haha. tapi serius. disebabkan aku yang tulis forward. aku akan pastikan nama aku ada dalam forward tu. bwah-ah-ah. baru berbaloi aku tulis article 10 lai untuk dia kan.

waduh. apa aku nak tulis neh?. dah la pasal family, criminal dan international law. siot gila. nak rebus buku law minum pun. gerenti masuk spital terus. naya. urgh. mau tido la. heharap mimpi apa patut aku tulis. haha.

nite nite.

No comments: