8.12.11

Dari ampang ke jepun

lokasi: jogoya
insan: sheena. sarah. amin.
mood: lapaq tahap dewa.

ayam tengah lena lagi. aku dah bangun okeh. memandi smua. sesiap. terus dirft ke jogoya. sampai je pintu depan. tutup. haha. sabo je la. gila semangat anak baharudin smua.

tanya pekerja. katanya. lagi 5 minit buka. cantek. 5 minit kendian. memang betul buka. nasib baik. kalu tak. smua pekerja dapat tamparan ajaib guna kaki aku secara percuma. haha.

masuk. kami orang ke tiga. chait. ada orang lagi pantas dari kami lah. memang lapar sungguh tu. ok. abaikan mereka. kami terus pi usha makanan. mak aihh. superb! kalu pecinta makanan jepun mati. haa.. ni la syurga dieorang. haha.

gila banyak makanan. serius sedap plak tu. seafood plak fresh yang amat. tak pernah aku tengok oyster segemuk tu. katanya oyster korea. hm. ntah apa la org korea kasi oyster tu makan. tapi lantak. janji dwet aku berbaloi. wehuu.

cakap je nak apa. smua makanan jepun ada. aiskrim plak new zealand natural dan haagen daz. bley sawan aku camni. memang tip top. lepas makan sini. terus tarak pandang tenji. macam cikai tetibe. hm. kerek gila ayat. haha.

abes smua benda aku try. tapi aku aim seafood macam biasa lah. baru berbaloi aku bayar memahai. yummy yummy. punya la kusyuk makan sampai lupa amek gambar. bukti bes nye jogoya ni. tapi sempat gak la sekeping empat. hehe.

[ gila banyak seafood. konfem tensi je poseidon. haha ]

[ sashimi yang gila sedap. slurp ]

[ ni aku tak tau nama. tapi sedap gak. hehe ]

[ syurga ketam. wehuu ]

2 comments:

Mok Cik Bambina (hentam sajalah) said...

mg seperti surga!! kat mana tu?

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

di jogoya, star hill. sebelah pavilion. the best japanese buffet i've ever been to. pricey but worth it. :)