20.12.11

Rabun IT

tengah bes melepak layan emosi. terdengar lagu adele someone like you. ingatkan aku dalam dunia musikal. rupa rupa nya telefon berbunyi. potong stim tol la. usha. dan jawap.

aku: yo. wussup dawg? (poyo abes. haha)
amen: kak. amin kat kedai fon ni. nak fon camne?
aku: hm. android.

peh. sepatah je ayat. abes mafia.

amen: lagi?
aku: erm. camera bes. lagu bes. touch skrin. tak mahal.
amen: ok. nanti amin usha.
aku: baik. roger and out.

2 jam kendian. amin pulang rumah dengan kotak tepon. usha usha. aku punya la weh. wehuu. akhirnya. gila excited. buka kotak. peh.. cun cun. tekan punat mau kasi on.

tak on.

hm. cuba lagi. sama gak. tensi. kasi sama sheena. dia tekan sekali je. on. cilanat. camni la rupa orang rabun it macam aku. nak cecanggih. nak on pun silap. haha. sabo je la.

tapi takpe. yang penting. aku ada azam mau pakai tepon android. walau aku sedikit terkilan perlu curang sama tepon lama yang setia selama 6 tahun. oh sayang ku samsung. aku terpaksa.

dah on. usha application. peh. canggih siot. dah la skrin gila lawa.walau awkward mau type qwerty. takpe. pasti berusaha! tunggu la seminggu dua lagi. mampu type guna siku. gila expert. haha.

pape pun. terima kasih amin kerna pilih. dan wahai ayah ku. bil masuk buku 555 okeh. huhu.

yeay yeay. ada tepon baru. wehuu.

[ mengancam macam aku. haha ]

No comments: