7.12.11

Siaaaaaaaap!

urgh. akhirnya. *pitam*

selepas kecoh satu umah. siap gak akhirnya. mana tak nya. abes smua orang kene paksa dek aku untuk type. bebusuk pun 5 lai. abes kuku besi la tuh. tapi las las. sorang pun tak type. sabo je la. huhu.

macam apa je aku type. bangun pagi jam 0800. tak mandi. tak apa. terus type. berhenti kejap kejap je. berhenti type secara rasmi nya jam 0400. keyboard laptop pun dah nyampah tengok jari aku. haish. gila tak gila.

tapi serius lega bila dah siap type. siap je type patah terakhir. aku terus lari satu rumah. terkejut mak bapak aku. haha. bukti betapa tensi nya aku.

dah siap type. bermula sesi editing dan formatting plak. adoyai. tapi lantak. janji dah tak melibatkan 10 jari aku yang sekarang dah runcing semacam. ececeh. haha.

tadi bikin editing. mak aih. hampeh gila writing bebudak postgrad law. pegh. slumber je menghina. haha. tapi serius beb. aku yang english hampeh ni pun rasa dieorang hampeh. pepaham je la kan.

eja divorce pun salah kot. nasib baik lawyer kene pandai cakap je. cuba kalu lawan hujah sambil type. gerenti lawyer tu yang masuk jail. tragedi abes. huhu.

haish. gila banyak benda. dah la aku pertama kali tolong publish buku. culture shock kejap. tapi lantak la. ayuh pikir positif. bley taruk dalam resume. cun cket. cewah.

yuk mengembleng tenaga!

2 comments:

Anonymous said...

ko lupa taip email utk aku.. sedih..

ace

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

mmg aku lupa. ampun pak. tp aku dah email dah. ko pulak jual mahal tak reply ek. hehe.