28.12.11

Dari ampang ke seoul

busan dan lapar.

dua kombinasi membunuh. kalu tak diubati segera. memang haru. haru camne? ok. tu tak payah amek tau. sesal tak sudah nanti. cewah ayat. walhal aku pun tak tau. haha.

terus drift ke festival city. mall baru di area wangsamaju. besar gak la. dan senonoh. macam midvalley mini. oleh kerna itu. aku kasi 4 bintang. yea. tepuktepuk.

sampai je. terus usha kedai makan. dan ternampak kedai korea macam bes. usha menu. babi takda. ok cun. tanya tokei. halal. wah. lagi cun. terus duduk tuh. yakin gila. haha.

tatap menu gila lama. serius rambang mata. ikut hati. nak je aku masuk dapur test smua benda. err. tak termasuk chef. haha.

selepas berdebat ala parlimen dengan nafsu. aku oder 1. shan oder 1. dan 1 lagi share. kira okeh la. dapat rasa 3 benda sekali gus. genius.

bila makanan tiba. aku sengih lebar kalah joker kot. happiness. gila banyak. suap. waaaagh. serius sedap. sampai keluar pelangi dari mulut. ok. tipu. haha. tapi serius bes. kene plak pakcik seoul tu baik. siap kasi dessert dari korea lagi. memang perfect ending. i lap u lah pakcik. heh.

[ grill lamb dan dumpling soup. sedap tahap dewa ]

[ beef bulgogi. terbaek lah ]

yang pasti. aku akan datang sini lagi. mau cuba cold noodle korea yang femes. burpp.

2 comments:

Misz Rubz said...

pename kdai ni babe?lokasi?lap liur aku bc.how bout da price too

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ruby: bee won kat festival mall. blkg idaman. kedai dia sebelah sakae sushi. hidden cket. price depends on what u order. bulgogi aku rm15 utk smua. lamb rm25 mkn 2 org. dumpling rm12 x silap aku.